Alternative? Δεν νομίζω.
Στην εποχή της ταμπέλας και των κριτικών επιτροπών έκανε την εμφάνισή του το λεγόμενο ‘alternative’. Με άλλα λόγια το δήθεν διαφορετικό.
Η τάση(διότι περί τάσης πρόκειται)επικρατεί τόσο στο ντύσιμο ,στις απόψεις ,στη διακόσμησης αλλά και στον τρόπο διασκέδασης.
Υποκλιθείτε όλοι στη διακόσμηση με ξύλα μπαμπού και στη χρήση καφασιών για σκαμπό.
Φορέστε όλοι τα ίδια ,όχι όμως αυτά που φοράει η μάζα.
Σκάστε τα λεφτά σας για τις’ alternative’ μάρκες .(Γιατί όποιος σέβεται τον εαυτό του πάει στο πάρκο με τη συγκεκριμένη μάρκα παπούτσια.)
Ακόμα και η τάση για επιστροφή και αγάπη προς τη φύση έχει πάρει μια ξενόφερτη μορφή από τους alternative και δεν θυμίζει σε τίποτα το ρομαντικό σεβασμό προς αυτήν( όπως για παράδειγμα, εκθειάστηκε από τους razastarr και τους FF.C.)
Κάπου εδώ εντοπίζεται το παράδοξο της υπόθεσης .Για άλλη μια φορά μας κατηγοριοποίησαν.
Όλα εμπορικοποιούνται το 2014, ακόμα και η τάση σου για διαφορετικότητα.
Προκύπτει όμως το λογικό συμπέρασμα.
Δεν υπάρχει alternative τρόπος ζωής , έντεχνη μουσική, διαφορετικότητα .Όλα είναι ταμπέλες που αποσκοπούν στη διαχείριση των μαζών.
Ας συνειδητοποιήσει λοιπόν ο καθένας τι κάνει και γιατί. Προτού κράξει το διπλανό του ,ας αναλογιστεί για τον εαυτό του.
Σωτηρία Μ.Κ
Στην εποχή της ταμπέλας και των κριτικών επιτροπών έκανε την εμφάνισή του το λεγόμενο ‘alternative’. Με άλλα λόγια το δήθεν διαφορετικό.
Η τάση(διότι περί τάσης πρόκειται)επικρατεί τόσο στο ντύσιμο ,στις απόψεις ,στη διακόσμησης αλλά και στον τρόπο διασκέδασης.
Υποκλιθείτε όλοι στη διακόσμηση με ξύλα μπαμπού και στη χρήση καφασιών για σκαμπό.
Φορέστε όλοι τα ίδια ,όχι όμως αυτά που φοράει η μάζα.
Σκάστε τα λεφτά σας για τις’ alternative’ μάρκες .(Γιατί όποιος σέβεται τον εαυτό του πάει στο πάρκο με τη συγκεκριμένη μάρκα παπούτσια.)
Ακόμα και η τάση για επιστροφή και αγάπη προς τη φύση έχει πάρει μια ξενόφερτη μορφή από τους alternative και δεν θυμίζει σε τίποτα το ρομαντικό σεβασμό προς αυτήν( όπως για παράδειγμα, εκθειάστηκε από τους razastarr και τους FF.C.)
Κάπου εδώ εντοπίζεται το παράδοξο της υπόθεσης .Για άλλη μια φορά μας κατηγοριοποίησαν.
Όλα εμπορικοποιούνται το 2014, ακόμα και η τάση σου για διαφορετικότητα.
Προκύπτει όμως το λογικό συμπέρασμα.
Δεν υπάρχει alternative τρόπος ζωής , έντεχνη μουσική, διαφορετικότητα .Όλα είναι ταμπέλες που αποσκοπούν στη διαχείριση των μαζών.
Ας συνειδητοποιήσει λοιπόν ο καθένας τι κάνει και γιατί. Προτού κράξει το διπλανό του ,ας αναλογιστεί για τον εαυτό του.
Σωτηρία Μ.Κ