Home » » ZHΣΤΕ! (Κείμενο από την Πάτρα...)

ZHΣΤΕ! (Κείμενο από την Πάτρα...)






Μόλις χάραξε..και εγώ εδώ με ένα χαρτί και ένα στυλό..παλιά μου συνήθεια. Άλλο ένα βράδυ από εκείνα τα εφιαλτικά που περνάνε αργά και βασανιστικά..τόσο..όσο και οι σκέψεις σου που πια δεν αντέχεις..και ούτε εκείνες εσένα πλέον.

Είναι ωραίο και μαγικό να έχει κάποιος το δικό του ‘’καταφύγιο’’ τελικά..το απάγκιο του.. τουλάχιστον έτσι νιώθεις ότι ξεφεύγεις..ότι ελευθερώνεις τη ψυχή σου…
Όλοι μας έχουμε νιώσει να μας τρώει κάτι συνεχώς..και πολλές φορές να μην ξέρουμε και εμείς οι ίδιοι τι είναι..τότε αναλαμβάνει τα ηνία η ψυχή μας..

Πολλοί φίλοι συχνά με ρωτούν γιατί ακούω κομμάτια τα οποία εκφράζουν μια θλίψη, μια νοσταλγία και μελαγχολία ίσως παράλληλα.. γιατί δεν μ’αρέσει ν’ ακούω εύθυμα κομμάτια..είναι η κλασσική ερώτηση.
Ακούω αυτό που έχει να μου δώσει κάτι..που με βάζει σε διαδικασία να σκεφτώ πέρα από μένα..να αφυπνιστώ..και χρωστάω πολλά στη μουσική για αυτό που είμαι σήμερα..για το χαρακτήρα που έχω χτίσει ως τώρα και προσπαθώ να βελτιώνω μέρα με τη μέρα.

Προτιμώ την πραγματικότητα πέρα από κάθε πλασματική και εφήμερη ουτοπία..
Χαρούμενο; Το χαρούμενο είναι σχετικό..και καθαρά υποκειμενικό θα έλεγα..
Θεωρούμαι πιο δυνατή ας πούμε όταν ακούω ντίρι ντάχτα απ’το να έχω ακούσματα που θα με προβληματίσουν, θα με κάνουν να αναζητήσω κομμάτια του εαυτού μου πιο εσωτερικευμένα; Που θα με βάλουν στην διαδικασία μιας περισυλλογής και μιας λεπτομερειακής ενδοσκόπησης; Εν ολίγοις για να μη σας τα πρήζω που θα μου ανοίξουν τα μάτια και τη καρδιά μου;

Ναι σωστά..αυτό δεν είναι δύναμη..είναι μάλλον μαλάκινση εγκεφάλου γιατί θες να γαμάς εκούσια τη πάρτη σου,ε;

Ενώ.. ο ΑΛΛΟΣ.. που μου παριστάνει τον χαρούμενο..τον ΄΄όλα κομπλέ ρε φίλε΄΄αλλά όταν βγει με τη παρέα του θα είναι ο άρχοντας της μιζέριας και θα κλαψουρίζει αντί να νιώσει και να αντιδράσει για το οτιδήποτε θα΄ναι καλύτερο ε;
Ε ΟΧΙ! Δεν θέλω.. ξέρεις γιατί; Γιατί εγώ όταν θα βγω θα είμαι πάντα η ψυχή της παρέας! Και ας έχω χίλια δύο μέσα στο κεφάλι μου να με απασχολούνε και να με τρώνε..το χαμόγελο μου δεν το στέρησα ποτέ και ούτε έχω σκοπό να το κάνω..όπως και τη βοήθεια μου απέναντι στον άλλον..ακόμα και από το πιο απλό πράγμα..στο να ανεβάσω τον άλλον ψυχολογικά και να τον κάνω να αισθανθεί καλύτερα..ακόμα κ αν εγώ είμαι πιο διαλυμένη από αυτόν.

Ένας άνθρωπος ο οποίος δεν έχει γνωρίσει την μαγεία της μελαγχολίας δεν θα γνωρίσει ποτέ και την μελαγχολία της ευτυχίας..

Η μελαγχολία είναι ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ.. δεν χρειάζεται να την απαρνείστε ή τουλάχιστον να νομίζετε πως την αποφεύγετε..γιατί εκείνη θα βρει τον τρόπο να σας χτυπήσει την πόρτα σε ανύποπτη στιγμή…πάντα..
Είναι το πιο όμορφο συναίσθημα του να βλέπεις όλο σου το ΄΄είναι΄΄ να ξεγυμνώνεται μπροστά σου..είναι ωραίο να ψάχνεσαι μέσα σου..γιατί αν δεν το κάνεις ,δεν θα μπορείς ποτέ να ψαχτείς όπως πρέπει και έξω σου..και πάντα θα λειτουργείς σαν τον μπαλαντέρ..
Θα μείνεις ένας επιφανειακός και κενός άνθρωπος χωρίς να καταλαβαίνεις και πολλά..και στην τελική χωρίς να θες κιόλας να καταλάβεις..!

Όπως είχε πει και ο Βίκτωρ Ουγκώ, η μελαγχολία είναι η ευτυχία του να είσαι θλιμμένος..
Για αυτό μην φοβάστε να πείτε και να ομολογήσετε ακόμα και στον ίδιο σας τον εαυτό..αυτό που νιώθετε..!! μην φοβάστε να εκφράζεστε και να ξεδιπλώνεστε.. δεν χαλάει το image αν τσαλακωθείς και λίγο..όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι..

Αυτό είναι η πραγματική δύναμη..τότε θα γίνεις δυνατότερος..μέσα από τη γνωριμία με τη θλίψη, τον πόνο, την μελαγχολία..άλλωστε κ αυτά είναι συναισθήματα.. όπως η χαρά, η ευτυχία.
Αυτά είναι που θα σε ωριμάσουν και θα σε κάνουν να ψαχτείς και να νιώσεις.. και να πάψεις να ζεις σαν άδειο κουφάρι.

Αν θέλετε λοιπόν να γνωρίσετε τον εαυτό σας βαθύτερα..ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΤΕ..!!! ακόμα και αν χρειαστεί να υποφέρετε για αυτό..τότε μόνο θα αισθανθείτε βαθιά..
Τότε ίσως αλλάξουν πολλά..

Το μόνο σίγουρο είναι πως αν δεν γνωρίσεις το σκοτάδι δεν μπορείς να εκτιμήσεις το φως της καινούργιας μέρας..έτσι ισχύει και με το συναίσθημα της κάθε είδους θλίψης και μελαγχολίας..αν δεν την γνωρίσεις..τότε δεν θα μπορέσεις να εκτιμήσεις τις ευτυχισμένες στιγμές όταν έρθουν..γιατί ευτυχία δεν υπάρχει..μόνο στιγμές ευτυχίας..

Για αυτό ζήστε, νιώστε, ερωτευτείτε, παλέψτε,αγαπήστε,βοηθήστε,χαμογελάστε, δακρύστε..

Κρατάτε γερά,
Πάτρα.





Share this article :

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ
 
Support : Ιστοδαμάζοντας | Copyright © 2013. ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ - All Rights Reserved
Template Creating Website Published by Mas Template
Επεξεργασία / Προσαρμογή Ιστοδαμάζοντας Proudly powered by Blogger