Home » » DAVE - '' Έχω τον λόγο μου'' ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ !!

DAVE - '' Έχω τον λόγο μου'' ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ !!

Κυκλοφόρησε το βιβλίο του Dave των Φράξια , με τίτλο '' Έχω τον λόγο μου''.
Ένα βιβλίο με αφορμή την συμπλήρωση 6 χρόνων του συγκροτήματος.Ένα βιβλίο με όλους τους στίχους του , με φωτογραφικό υλικό από επιλεγμένες μουσικές στιγμές και άλλα...
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κονιδάρη ( Τοσίτσα 1Α  Αθήνα ). Και σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Όσοι μένουν εκτός Αθήνας μπορούν να το παραγγείλουν στο τηλ.  210 8846574

Επίσης υπάρχουν και κάποια περιορισμένα αντίτυπα που θα διαθέτει και ο ίδιος στις συναυλίες και γενικότερα.


Facebook page - Dave - Φράξια




Share this article :

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ
 
Support : Ιστοδαμάζοντας | Copyright © 2013. ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ - All Rights Reserved
Template Creating Website Published by Mas Template
Επεξεργασία / Προσαρμογή Ιστοδαμάζοντας Proudly powered by Blogger