Home » » Bρώμ(Η)κα παιχν(Η)δια

Bρώμ(Η)κα παιχν(Η)δια



Με πολεμάς, με πολεμάς, με πολεμάς......!

Κατάφερες ,Κόσμε, να ξεχάσουν οι άνθρωποι ποιά είμαι.

Να με μπερδέψουν με μια άλλη.

Μη ξεχνάς όμως, η δημιουργικότητα και η τέχνη είναι γυναίκες σαν και μένα.

Όσο και αν θες να με παρουσιάζεις σαν άβουλο όν , εγώ είμαι η γνώση και η δύναμη.

Από ’μένα πήραν το όνομα τους η δικαιοσύνη και η υπερηφάνεια!

Με πολεμάς ύπουλα και με μετατρέπεις σε ένα αξιολύπητο πλάσμα.

Όμως εγώ είμαι η φωνή και η αντίδραση

και δεν πρόκειται ποτέ να υποταχθώ στις προσταγές σου.

Το ξέρω, Κόσμε , το απολαμβάνεις να με χρησιμοποιείς ως αντικείμενο.

Θέλεις να με κάνεις μια μάζα κρέατος για να σε εξυπηρετώ ,ποτίζοντας με, ανασφάλειες.

Εγώ όμως δεν είμαι αυτό που παρουσιάζεις.

Είμαι η ατόφια ένταση και σεξουαλικότητα.

Η ελεύθερη έκφραση και η μουσική.

Και όσο καυχιέσαι ότι τα κατάφερες και μ'έκανες ένα κενό και εγωιστικό ον,

σου υπενθυμίζω ότι στις φλέβες μου κυλάει η αγάπη ,η στοργή και η συμπόνια!

Εσύ με κοιμίζεις! Παίζεις βρώμικα μαζί μου....

Γιατί απλά με φοβάσαι.

Ξέρεις πως εγώ είμαι η οικογένεια ,η ενότητα ,η ελπίδα ,η ελευθερία, η επανάσταση!

Ξέρεις επίσης πως αν καταλάβω το καλοστημένο παιχνίδι σου,

Θα χάσεις ,Κόσμε!

Γι' αυτό και εσύ με πολεμάς. 




Σωτηρία Μ.Κ ( Αντάρτικο )
Share this article :

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ
 
Support : Ιστοδαμάζοντας | Copyright © 2013. ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ - All Rights Reserved
Template Creating Website Published by Mas Template
Επεξεργασία / Προσαρμογή Ιστοδαμάζοντας Proudly powered by Blogger