Home » » Φιλάκια...

Φιλάκια...

Πρώτον,δεν έχω κάτι να γράψω.Δεύτερον,θέλω να πω ότι και αυτόν το μήνα είμαστε ( ακόμα πιο ) χαζοί...Τρίτον,ανυπομονώ να έρθουν τα Χριστούγεννα να ανεβάσω φωτογραφίες στο facebook με άστεγους και τσιτάτα μελαγχολικά - βοηθάω γενικά όσο μπορώ - ...Τέταρτον,το Πολυτεχνείο ζει μαζί με τους Ναζί.Πέμπτον,αλληλεγγύη στην Πάολα.Εν συνεχεία να πω ένα  μεγάλο ευχαριστώ στην μαμά μου,που με γέννησε σε αυτόν εδώ τον ρημαδότοπο.Δεν θέλω να αλλάξει τίποτα σύντροφε γιατί αλλιώς δεν θα έχω θέμα να γράφω στίχους...Έγινε η κατάθλιψη συνήθειά μου...Αφεντικά κουφάλες έρχονται κρεμάλες ( γιατί τρώτε με κουτάλες )..Μια μέρα θα γίνω κι εγώ όμως αφεντικό ( άλλο θέμα αυτό ).Παπαδήμο μου λείπεις.Προοδευτικά σοσιαλιστικά γουρούνια,φασίστες εθνικιστές,αλήτες λέρες εργατοπατέρες,βιομήχανοι,καπιτάλες,εφοπλιστές,μια μέρα θα πεθάνετε ( ευτυχισμένοι και χορτασμένοι ).Κάτω τα χέρια από τις φορολογικές δηλώσεις των καλλιτεχνάδων διασκεδαστών..Γενικά είμαι ευαίσθητος - καλός άνθρωπος - αλλά να ψοφήσουν οι ξένοι οι βρωμιάρηδες,πιστεύω στο θεό όμως,πάρα πολύ.Είμαι γενικά ανώτερος,άνθρωπος επιπέδου.Ζηλεύω ότι δεν μπορώ να φτάσω και νιώθω απειλή από κάτι που με ξεπερνάει..Έχω ανάγκη από δυνατά συμπληρώματα ενίσχυσης της ταξικής μου συνείδησης.Σαν αυτά που παίρνει ο γείτονας για τα μπράτσα του.Αυτός που είναι πρώην εργάτης και νυν άνεργος και τώρα πια φασίστας.Αλλά λέει ότι δεν είναι φασίστας αλλά Έλληνας.Ψωμί ελιά και camel-ια...
Ζήτω το έθνος..Αριστερά...Αριστερά να το καρφώσεις το μαχαίρι.Νότη προχώρα..Τα ξέρω όλα τα τραγούδια σου,βοηθάω γενικά...Ξέρω και που μένεις,θα έρθω με  παρέα.Το νου σου.Πάμε βόλτα στο Σύνταγμα να μοιραστούμε με νάζι και χαρά το κλίμα των γιορτών.Ρουφάμε και τα λέμε.Βασικά ρουφάμε μόνο και δεν μιλάμε.Ντάξει,υπομονή κάποτε θα σηκωθούμε για την μεγάλη ανατροπή.Τώρα ψιλοβαριέμαι βασικά..Γάμησε το όλα είναι σχέδιο συνωμοσίας,μας ψεκάζουν.Καλά Χριστούγεννα.Σ`αγαπώ αλλά έχω κι έναν εγωισμό.Φιλάκια,ραντεβού στην κόλαση.


                                                                                            Από τον Dave ( Φράξια )
Share this article :

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ
 
Support : Ιστοδαμάζοντας | Copyright © 2013. ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ - All Rights Reserved
Template Creating Website Published by Mas Template
Επεξεργασία / Προσαρμογή Ιστοδαμάζοντας Proudly powered by Blogger