Home » » Ο ύπνος του «δικαίου» | Από την Πάτρα

Ο ύπνος του «δικαίου» | Από την Πάτρα




A ρε κατακαημένα ανθρωπάκια.. βουτηγμένα στη κακία και στη μιζέρια σας.. όλα.. τρωκτικά.. ο ένας να φάει τον άλλον..
 

Αντί να ανοίξετε λίγο τα μάτια σας καθόσαστε και τρέφετε τις ζωές σας μέσα από τις ζωές των άλλων..

Φυτά σαρκοβόρα.. βλέπετε το δέντρο και χάσατε το δάσος ρε..

Υπάρχουν λέξεις ξέρετε όπως η καλοσύνη, η ευγένεια, το φιλότιμο.. με μια λέξη η ΑΝΘΡΩΠΙΑ.. αλλά τώρα θα μου πεις.. τι σημαίνει αυτό;; Φυσικά καλέ μου φίλε εκλείπει πλέον από το εγκεφαλικό και συναισθηματικό σου λεξικό.. δεν ξέρεις πια τι σκατά είναι αυτό που το λένε μερικοί που το παλεύουν ακόμα..
Αλλά και στη τελική who cares ε? ε ναι ρε.. χαλαρά.. άραξε.. δεν παίζει θέμα..

Εσύ να σαι κομπλέ και όλα τα άλλα γραφ’τα.. κάποια στιγμή θα βρουν το δρόμο τους, ε;

Τι σε νοιάζει τώρα σένα..
Άραξε εσύ στη βολή σου και μην απασχολείς το λειψό μυαλουδάκι σου..
Άλλωστε έχεις με πολύ σημαντικότερα θέματα να ασχοληθείς.. ας πούμε…
να, με τη γκόμενα του διπλανού, με το ποιος πήρε το πρωτάθλημα.. ξέρεις τώρα.. με όλα αυτά τα βαθιά και ουσιώδη θέματα.

Πω, ντάξει.. έχω βαρεθεί και εγώ… να τα λέω και να τα λέω.. μη νομίζεις..
Τα χούμε ξαναπεί.. αλλά εσύ ξέρεις.. μη χαλάς τη ζαχαρένια σου..

Τώρα θα σκεφτείς ότι σε ειρωνεύομαι… ΌΧΙ.. ξέρεις τι..; σε απεχθάνομαι απλά.
Απεχθάνομαι τον τρόπο σκέψης σου.. ( σκέψη.. λέμε τώρα.. γιατί αν σκεφτόσουν κάτι θα γινότανε).. τον τρόπο που λειτουργείς και γενικά όλο το γαμωπακέτο σου.

Βέβαια τώρα θα μου πεις και εσύ που τα λες αυτά τι κάνεις ξέρω γω.. Να σου πω.. δεν ξέρω τι ακριβώς κάνω.. ξέρω όμως τι δεν κάνω και αυτό με βοηθάει για να κάνω πράγματα..

Πνεύμα αντιλογίας και ατίθασο.. αντιδραστική.. ανήσυχη.. δεν γουστάρω να επαναπαύομαι.

Σκάω γάιδαρο που λέει και η μάνα μου..
Ναι ξέρω δεν είμαι για εδώ…

Μου πέφτει βαρύ το κλίμα σου.. και δεν μπορώ να ανασάνω.. με πνίγεις.. κάνε πιο πέρα.. γιατί όσο εξακολουθείς να βαδίζεις σ’αυτό το ‘’στυλ’’ θα συνεχίσεις να μου κλέβεις τον αέρα..και θα συνεχίζω απλά να ΥΠΑΡΧΩ.. και θέλω να ΖΗΣΩ μαλάκα… όχι απλά να ΕΠΙΖΗΣΩ..


Κρατάτε γερά
Πάτρα



Share this article :

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ
 
Support : Ιστοδαμάζοντας | Copyright © 2013. ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ - All Rights Reserved
Template Creating Website Published by Mas Template
Επεξεργασία / Προσαρμογή Ιστοδαμάζοντας Proudly powered by Blogger