Home » , » Νησί μου .. ( Από την Ελένη )

Νησί μου .. ( Από την Ελένη )

Νησί μου .. ( Από την Ελένη )

Νησί μου...
Βότσαλα μαγικά,αγαπημένες αλμύρες,αγαπημένα χρώματα
άρχισε η αύρα σου να με μεθάει...
Παντού σε ερωτεύομαι,σε παντρεύομαι κάθε φορά...
Την άνοιξη σε φλερτάρω,το καλοκαίρι θέλω να είμαι μαζί σου για πάντα...
Σαν έρθει ο Σεπτέμβρης αρχίζω τον καυγά με την βροχή,
για την γκρίζα ζωγραφιά στον ουρανό...
Στην πιο κρύα νύχτα του Χειμώνα,γίνεσαι ο κρυφός πόθος
μας χωρίζουν χιλιόμετρα,έρωτες που ξεκίνησες και τελειωμό δεν έχουν...
Και ηλιοβασιλέματα σαν πύρινες σφραγίδες
κολλημένα σαν τσίχλα στο μυαλό.

Θέλω να ξανάρθω
να κυλιστώ στα χαλίκια
να κρυφτώ μαζί σου στα αλμυρίκια...
Να γίνω για λίγο κοχύλι...

                               Ελένη Σούρδη
Ραδιοφωνικός Παραγωγός - Αθήνα 9.84





Share this article :

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ
 
Support : Ιστοδαμάζοντας | Copyright © 2013. ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ - All Rights Reserved
Template Creating Website Published by Mas Template
Επεξεργασία / Προσαρμογή Ιστοδαμάζοντας Proudly powered by Blogger