Home » , » 3 με 4 δευτερόλεπτα...

3 με 4 δευτερόλεπτα...



Yπάρχει καθημερινά μια συγκεκριμένη στιγμή.
Μια στιγμή που θα με δεις να χάνομαι.
Τα μάτια μου φεύγουν και ξεγλιστρούν από κάτι συγκεκριμένο.
Αυτό συμβαίνει κάθε μέρα και αυτή η στιγμή διαρκεί συνήθως 3 με 4 δευτερόλεπτα.
Χάνομαι και φεύγω γιατί ποτέ δεν άντεξα και ούτε θα αντέξω αυτόν εδώ τον κόσμο.
Είναι η μοναδική στιγμή που είναι δικιά μου και είμαι εγώ εκατό τοις εκατό.
Οποιαδήποτε άλλη στιγμή , όμορφη ή άσχημη είχε πάντα μέσα της και μια νοθεία.
Μια απέραντη άβυσσο απωθημένων και τσακισμένων παιδικών ονείρων.
Αυτός είμαι ακριβώς. 
Ντάξει ?


Επικίνδυνος Λόγος
a.k.a  Dave
Share this article :

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ
 
Support : Ιστοδαμάζοντας | Copyright © 2013. ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ - All Rights Reserved
Template Creating Website Published by Mas Template
Επεξεργασία / Προσαρμογή Ιστοδαμάζοντας Proudly powered by Blogger