Home » , » Dave - Έχω τον λόγο μου

Dave - Έχω τον λόγο μου

Συμπληρώνονται σε λίγο καιρό 6 χρόνια από τότε που δημιουργήθηκαν οι Φράξια. Μιας και κατά τον Dave λοιπόν κλείνει ένας σημαντικός κύκλος από διάφορες απόψεις , αποφάσισε να εκδόσει ένα βιβλίο με όλους τους στίχους ( και όχι μόνο ) που κυκλοφόρησαν σε μουσική μορφή αυτά τα 6 χρόνια , σε δουλειές των Φράξια αλλά και γενικότερα σε όλα τα projects.
To βιβλίο κυκλοφορεί μέσα στο Γενάρη του 2015 από τις εκδόσεις Κονιδάρη , Τοσίτσα 1Α , Αθήνα.
Τηλ. Παραγγελίας   210 8846574

Dave - 'Εχω τον λόγο μου.

Share this article :

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ
 
Support : Ιστοδαμάζοντας | Copyright © 2013. ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ - All Rights Reserved
Template Creating Website Published by Mas Template
Επεξεργασία / Προσαρμογή Ιστοδαμάζοντας Proudly powered by Blogger