Home » , » Μια νύχτα ( Από την Sofi )

Μια νύχτα ( Από την Sofi )

Μια νύχτα
Μια νύχτα θυμάμαι ερωτεύτηκα.
Γεύτηκα μια νύχτα.
Μια νύχτα θέλησα.
Μια νύχτα,θυμάμαι,ο κόσμος ήταν όμορφος γεμάτος φως.
Μια νύχτα ήταν και πέρασε.
Μια νύχτα έπρεπε να ξεχάσω,να συμβιβαστώ.
Για να μη τους δείξω πως πονάω; μια νύχτα.
Μια νύχτα για να πνίξω και να πνιγώ.
Για να τους δείξω πως δεν είμαι σαν κι αυτούς; ακόμα μια νύχτα.
Τα λάθη μου; αυτά πολλές νύχτες.
Όπως και η ζάλη της μέθης μου.
Όμως, πες μου πως η ζωή δε κρατάει ένα βράδυ.
Πες μου πως ένα ξημέρωμα είναι κοντά.
Κάνε με να πιστέψω πως τα χρώματα δε χάθηκαν
απ' τον ουρανό μου,άνθρωπε, έστω να πιστέψω πως
νικούν το σκοτάδι.
Μου αρκεί να πιστέψω ξανά, θα πιστέψω.
Μια νύχτα θα χρειαστεί μόνο.
                                                                              -Sofi-
Share this article :

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

Παύλος Φύσσας - Καμιά ανοχή στους φασίστες

ΦΡΑΞΙΑ

ΦΡΑΞΙΑ
 
Support : Ιστοδαμάζοντας | Copyright © 2013. ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ - All Rights Reserved
Template Creating Website Published by Mas Template
Επεξεργασία / Προσαρμογή Ιστοδαμάζοντας Proudly powered by Blogger